Tehnoburleska je nema komedija telesa, ki parodira okorelost družbenih vlog. Nekritično si prisvaja, kopira in lepi ženstvenost, moškost, družinska razmerja, mačizem in druge izprijene družbene vloge, ki po krivem veljajo za normativne. Ko se Tatovi povsem razgalijo ter sloj za slojem odvržejo družbene preobleke, ne pridejo do bistva, temveč ugotovijo, da je bistvo ništrc, uprizorjene travestije telesa pa so opij, ki dela bivanje znosno. Ta zabavna igra v preoblačenju in njihovo vedenje je rezultat velike zgodovinske osvoboditve seksualnosti in teles posameznikov od družbenih spon. Zadovoljni v eklektičnem hrupu medijskega podobja raztegujejo popularne posnetke in jih zgrizejo do nezaslišanih oblik, ki vzbujajo krohot ali obup.
Tatovi podob ne iščejo smisla, temveč užitek. Kajti užitek je hedonistično loščilo, s katerim so premazali vsakdanje predmete in iz njih napravili nekaj izjemnega. Tehnoburleska s fizičnimi in čustvenimi telesi spreminja programsko kodo v družbi, ki končno dopušča odprto šifriranje lastnih omejenih neumnosti.
Za tokratno edicijo Sindikata odklonskih entitet pripravljajo poseben program z novimi pop slatkiši in zimzelenimi, že skoraj ponarodelimi vrhunci.
Redni, modularni, presenetljivi, nikoli isti in predvsem umetniško-družabni večer Tatovi podob so v različnih oblikah sodelovanja vzpostavile_i sodelavke_i skupine Feminalz. Ta burleskni kolektiv pod okriljem zavoda Emanat deluje že od leta 2013. Jedro sestavlja stalna skupina performerk_jev, medse pa pogosto povabijo tudi druge odklonske goste_je. V šestih letih obstoja je nastalo več kot 50 različnih točk, ob vsaki izvedbi pa z uspešnimi strategijami apropriacije in reciklaže poskrbijo za čisto novo izkušnjo.
Tatovi podob so bitja brez sramu, brez tabujev, brez cenzure. V osvobajanju sebe osvobajajo občinstvo. V tem je njuno zavezništvo. Golota, pornografija, istospolnost, perverzna popkultura, feminizem, transnacionalnost, queer perspektive spola in še mnogi drugi pojmi, s katerimi večina slovenske gledališke produkcije ne želi operirati, so tematski modus operandi Tatov. Njihovo bistvo, njihovo stališče.
Zala Dobovšek
– Dialogi
Tatovi podob se brezkompromisno ukvarjajo s telesnostjo, širijo obzorja uprizoritvenih praks in tako bogatijo samo gledališko umetnost. [...] Zala Dobovšek Tatove podob označi za “osvežilni otok sredi oceana istosti”, pri čemer lahko kot ocean razumemo preostalo slovensko gledališko produkcijo, njihov intersekcionalni kvirovski tematski modus pa je tisti, s katerim večina slovenskih gledališč ne želi operirati. Lezbičnost je nedvomno ena izmed teh tem, zato točka ”Time of my life” sodi med nesporne vrhunce lezbičnega uprizarjanja pri nas.
Maja Šorli
– Amfiteater
Lahko rečemo, da v širšem preseku obstoječih uprizoritvenih in družbenih praks Tatovi podob predstavljajo revolucionarno ali vsaj presežno gesto, ki v krogu privržencev – in ta se konstantno širi vse od nastanka nenehno spreminjajočih se Tatov leta 2013 – deluje kot osvežitev in poživitev od utrujenih in utrujajočih se pojmovanj in klišejev.
Nika Arhar
– MMC RTV SLO
Ustvarjalci in izvajalci:
Feminalz: Crucial Pink, Mad Jakale, Mathilde Buns, Tristan Bargeld, H.P.D. (hormonal perturbator in decay), Ariela, Dee Dee Void
Kostumografija: Urška Recer
Maska: Tina Prpar
Izbor glasbe: Feminalz
Originalna glasba: Luka Prinčič
Oblikovanje svetlobe: Janko Oven
Video: WNDV
Fotografije: Nada Žgank, Domen Pal
Produkcija: Emanat
Projekt Tatovi podob je nastal v sodelovanju s Klubom Gromka in s finančno podporo Mestne občine Ljubljana in Ministrstva za kulturo RS.
Organizacija: Emanat